Loading…

Kvėpavimo technikos mokyklinio amžiaus vaikams

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Relaksacijos, nusiraminimo ir kitų streso įveikos (valdymo) technikų mokymo
Skirta klasėms: 1kl., 2kl., 3kl., 4kl., 5kl., 6kl., 7kl., 8kl., 9kl., 10kl., 11kl., 12kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 20 - 30
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės: Visose savivaldybėse,

Organizatorius

Kalnuotės bendruomenė
loretavaluckiene@gmail.com
+37068274999

Aprašymas


Programa „Kvėpavimo technikos mokyklinio amžiaus vaikams“ atitinka trijų amžiaus grupių ypatumus (remiantis Tarptautinio kvėpavimo fondo programa), t.y. veiklos bei demonstracinė medžiaga parinktos atitinkamai pagal vaikų amžių, t.y. 5-7 metų, 8-12 metų, 13-18 metų amžiaus vaikams. Kiekvienas užsiėmimas pradedamas nuo įvadinės dalies, kurioje – pristatoma užsiėmimo tema. Pagrindiniai įvadinės dalies metodai: edukacinių filmukų (supažindinančių su kvėpavimo pratimų nauda, kvėpavimo proceso fiziologija, pagalbinėmis priemonėmis ir pan.) demostravimas, diskusija. Po įvadinės dalies seka pagrindinė užsiėmimų veikla – kvėpavimo pratimų mokymas. Pagrindinis kvėpavimo pratimas – „Sąmoningas sujungtas tolygus kvėpavimas“, kuris skirtingoms amžiaus grupėms yra siūlomas mokytis atitinkamai pagal amžių, t.y. mažesniesiems – tik pagrindiniai etapai, vyriausiems – sudaromos sąlygos mokytis jį visą. Kiti kvėpavimo pratimai: „Tarzanas“, „Padangos pūtimas“, „Meškino kvėpavimas“, „Medkirčio kvėpavimas“, „Relaksacinis kvėpavimas“. „Ramūs“ pratimai pakaitomis derinami su „aktyvinančiais“, kad vaikams formuotusi reikalingų įgūdžių įvairovė, gebėtų išlaikyti dėmesį. Mažesniųjų pratimai paįvairinami priemonės pasigaminimu, žaisliuko kaip priemonės naudojimu, bei kitais žaidybiniais elementais. Kai kurie pratimai papildomi klasikinės muzikos kūriniais, judančių mandalų bei dailės darbų demonstravimu (pagal Tarptautinės programos rekomendacijas dėl vaikų dėmesio išlaikymo ir pan.). Kvėpavimo įgūdžių įtvirtinimui, pratimai kartojami kelias pamokas. Kiekvieno užsiėmimo pabaigoje – kvėpavimo pratimų pakartojimas ir įtvirtinimas, kai kuriuos pratimus siūlant daryti atsigulus ant jogos kilimėlių. Paskutiniame programos užsiėmime – visų kvėpavimo pratimų pakartojimas kaip įtvirtinimas su rekomendacijomis, kada, kurį pratimą naudoti. Kelionės išlaidas kompensavus iš mokyklos lėšų, programa bus vedama ne tik Vilniaus miesto, bet ir kitose Lietuvos savivaldybėse (pridedama programa)