Loading…

START: paauglystė!

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Relaksacijos, nusiraminimo ir kitų streso įveikos (valdymo) technikų mokymo
Skirta klasėms: 6kl., 7kl., 8kl., 9kl.
Kaina mokiniui: 7 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 7 - 30
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės: Visose savivaldybėse,

Organizatorius

Mindify
info@mindify.lt
+37065915106

Aprašymas


Akivaizdu, kad pasaulinė COVID-19 pandemija sukėlė didžiausią pertrūkį švietimo sistemose per visą modernią jos istorijos raidą. Pasirodo pamokos, fizinio aktyvumo veiklos - gali vykti nepaisydamas klasių ar net valstybių sienų. Visas, prieš tai buvęs įprastas gyvenimas: ugdymasis, darbas, laisvalaikis, sportas, kultūriniai renginiai – persikėlė į internetą, o bendravimas – į socialinę erdvę. Šis nenumatytas ir staigus pokytis paveikė mokinių, tėvų, mokytojų, neformalaus vaikų ugdymo sąveikas ir vaidmenis ugdymo procese, ugdymo aplinką, turinį ir pobūdį. Šiuolaikinis jaunimas, dar vadinamas „interneto amžiaus“, Z kartos, skaitmeninių technologijų jaunimu, auga su kompiuteriais, internetu, mobiliaisiais telefonais, skaitmeninėmis knygomis. Įgyvendinant GS programą “START: paauglystė!” didelis dėmesys skiriamas individualiam ir grupiniam paauglių įtraukimui į veiklas, atsižvelgiant į „interneto amžiaus“ vaikų ypatumus. Siekiant pagerinti ne tik psichologinę ir emocinę jaunimo būseną, bet ir vegetacinės (autonominės) nervų sistemos funkcijas, vidaus organų nervinę reguliaciją, hormoninę sistemą ir imunitetą bus įgyvendinamos šios veiklos: 1 veikla: darbas grupėse. Situacijų modeliavimas ir įtrauktis jas tyrinėti, kritiškai mąstyti, spręsti; 2 veikla: bendra veikla. Gamtos ir miško terapijos sesijos. Ši terapijos forma ne tik intensyviai ugdo įsisąmoninimo (mindfulness) kompetencijas, bet ir turi stiprų psichologinį poveikį vystant tokius mokinio gebėjimus, kaip greitas nusiraminimas esant net stiprioms emocinėms disfunkcijoms, decentracija ir ruminavimo atsisakymas kai to reikia. Laukiami rezultatai: 1. sustiprinti socialiniai gebėjimai, atrastas džiaugsmas būti bendraamžių rate, užsiimant įvairiomis sveikatinimo veiklomis; 2. suaktyvintas noras mokytis; 3. emocinės ir fizinės sveikatos pagerėjimas; 4. gebėjimas atpažinti minčių seką, siekimas mąstyti pozityviai, įgyti įtaigos metodai nuteikiantys jaustis gerai kiekvieną dieną.