Loading…

relaksacijos, nusiraminimo ir kitų streso įveikos (valdymo) technikų mokymai

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Relaksacijos, nusiraminimo ir kitų streso įveikos (valdymo) technikų mokymo
Skirta klasėms: 7kl., 8kl., 9kl., 10kl., 11kl., 12kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 72 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 12 - 25
Vieta: Kaunas Ašigalio g. 23
Savivaldybės: Kauno miesto savivaldybė,

Organizatorius

Kauno Algio Žikevičiaus saugaus vaiko mokykla
saugusvaikas@gmail.com
8 37 323 200

Aprašymas


Užsiėmimus ves du Saugaus vaiko mokykloje dirbantys psichologai, turintys ilgametę darbo su mokiniais, jų tėvais ir mokytojais patirtį. Vieno užsiėmimo metu mokiniai gaust teorines bei praktines žinias. Streso įveikų programa sudaryta iš keturių užsiėmimų, kur pagrindinis dėmesys skiriamas: • įsisąmoninti minčių, jausmų ir elgesio sąsajas; • suprasti, kaip žmogaus organizmas reaguoja į patiriamą ir dažnai neatpažintą stresą; • matyti savo emocijų raišką vizualiai, gebėti atpažinti bei jas valdyti; • įgyti žinių ir supratimo apie streso valdymo galimybes, bei išbandyti tai praktiškai; • ugdyti sisteminį požiūrį į biopsichosocialinio sveikatos modelio įtaką sveikatai. Vyks mentalinė treniruotė žaidžiant, taisyklingo kvėpavimo fiziologinių reakcijų tyrinėjimas, atsipalaidavimo fiziologinių reakcijų tyrinėjimas, dėmesingo įsisąmoninimo pratybos, laiko įsisąmoninimo pratybos, dėmesingas objektų tyrinėjimas, vidinių ir išorinių pojūčių savistabos pratybos, situacijų ir elgesio modeliavimas, pykčio reakcijų valdymo pratybos. Šioje programoje mokiniai gali įgyti šias kompetencijas: • Mokėjimo mokytis: mokysis kaip tikslingai ieškoti informacijos ją vertinti ir kaip įgytas žinias taikyti įvairiuose kontekstuose, skatinamas smalsumas; • Komunikavimo kompetencija: mokysis bendradarbiauti, keistis informacija, valdyti žodinius ir nežodinius informacijos perteikimo, gavimo ir supratimo būdus; • Pažinimo kompetencija: įgis savo jausmų identifikavimo įgūdžių, žinos, ką reikia daryti, norint susikaupti, atsipalaiduoti, suvaldyti emocijas, spręsti problemas, sumažinti širdies plakimo ritmą ar keisti kitas fiziologines organizmo reakcijas; • Socialinės kompetencijos: mokysis sąmoningai, atsakingai bendrauti ir bendradarbiauti; • Asmeninės kompetencijos: mokysis geriau atpažinti savo emocijas ir fiziologines reakcijas, būti ,,čia ir dabar“, konstruktyviai spręsti problemas bei formuoti naujus elgesio modelius.