Loading…

365 dienos sveikatai

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Socialinių emocinių įgūdžių ugdymo
Skirta klasėms: 5kl., 6kl., 7kl., 8kl.
Kaina mokiniui: 10 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 7 - 24
Vieta: Klaipėda Tilžės g. 39,Klaipėda Tilžės g. 39,Klaipėda Tilžės g. 39,Veiviržėnai Mokyklos g. 1
Savivaldybės: Visose savivaldybėse, Klaipėdos rajono savivaldybė,

Organizatorius

Mindify
info@mindify.lt
+37065915106

Aprašymas


Akivaizdu, kad pasaulinė COVID-19 pandemija sukėlė didžiausią pertrūkį švietimo sistemose per visą modernią jos istorijos raidą. Pasirodo pamokos, fizinio aktyvumo veiklos - gali vykti nepaisydamas klasių ar net valstybių sienų. Visas, prieš tai buvęs įprastas gyvenimas: ugdymasis, darbas, laisvalaikis, sportas, kultūriniai renginiai – persikėlė į internetą, o bendravimas – į socialinę erdvę. Šis nenumatytas ir staigus pokytis paveikė mokinių, tėvų, mokytojų, neformalaus vaikų ugdymo sąveikas ir vaidmenis ugdymo procese, ugdymo aplinką, turinį ir pobūdį. Šiuolaikiniai vaikai, dar vadinami „interneto amžiaus“, Z kartos, skaitmeninių technologijų vaikais, auga su kompiuteriais, internetu, interaktyviomis lentomis, mobiliaisiais telefonais, fotoaparatais, skaitmeninėmis knygomis. Įgyvendinant GS programą “365 dien9os sveikatai” didelis dėmesys skiriamas individualiam ir grupiniam vaikų įtraukimui į veiklas, atsižvelgiant į „interneto amžiaus“ vaikų ypatumus. 1 veikla: darbas grupėse. Situacijų modeliavimas ir vaikų įtrauktis jas tyrinėti, kritiškai mąstyti, spręsti; 2 veikla: darbas mažose grupėse. Naudojantis šiuolaikinio vaiko poreikius atitinkančiomis pagalbinėmis priemonėmis vesti interaktyvias veiklas mažose grupėse, skatinant įsiklausymą, reflektavimą, pasitikėjimą savimi; 3 veikla: bendra fizinė veikla. Judesio terapija su kineziterapeute, siekiant formuoti sveikos gyvensenos įgūdžius ir propaguoti fizinį aktyvumą; 4 veikla: bendra veikla. Grupiniai ugdomieji žaidimai, kognityviniai, vaidmenų žaidimai, skatinantys įvairiapusį vaikų gebėjimų lavėjimą, skatinantys kūrybiškumą, spontaniškumą, lankstumą. Laukiami rezultatai: 1. sustiprinti socialiniai gebėjimai, atrastas džiaugsmas būti bendraamžių rate, užsiimant įvairiomis sveikatinimo veiklomis; 2. suaktyvintas noras mokytis; 3. emocinės ir fizinės sveikatos pagerėjimas; 4. gebėjimas atpažinti minčių seką, siekimas mąstyti pozityviai, įgyti įtaigos metodai nuteikiantys jaustis gerai kiekvieną dieną.