Loading…

Muzikos terapijos modelis mokykloje: (1) Savęs pažinimas

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Socialinių emocinių įgūdžių ugdymo
Skirta klasėms: 1kl., 2kl., 3kl., 4kl., 5kl., 6kl., 7kl., 8kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 10 - 16
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės: Vilniaus miesto savivaldybė, Vilniaus rajono savivaldybė,

Organizatorius

Lietuvos muzikos terapijos asociacija
info@muzikosterapija.lt
+37068377634

Aprašymas


Užsiėmimų struktūra ir jų galimos veiklos,jų tikslingumas. 1. Pasisveikinimo ritualas: tam tikra daina ar ritualas atitinkantis vaikų amžiaus grupės ypatumus, kuris aiškiai parodo, kad užsiėmimas prasideda. Tai padeda vaikams pajusti veiklos struktūrą, gerina savikontrolės įgūdžius. 2. Kvėpavimo, judėjimo pagal muziką žaidimai: dalyviai turi galimybę atkreipti dėmesį į savo kūno pojūčius, įsiklausyti į juos, judėjimas erdvėje gerina savo kūno ir savęs suvokimą tarp kitų. 3. Vokalinė/instrumentinė improvizacija ir refleksija: vienas pagrindinių muzikos terapijos metodų, taikomų su vaikais. Skatina saviraiškos būdus, kūrybiškumą, savęs pažinimą bei reagavimą į nuolat besikeičiančią grupės socialinę praktiką. Improvizacija atsižvelgiant į poreikį gali būti laisvo pobūdžio arba struktūruota. Refleksija yra svarbi patyrimo dalis, kadangi jos metu dalyviai gali suprasti geriau savo elgesį, jausmus, taip pat keisti netinkamo elgesio modelį. 4. Muzikos klausymasis, vizualizacija ir refleksija: dalyviai šios veiklos metu skatinami atsipalaiduoti, įsiklausyti į muziką. Klausydamiesi ir vizualizuodami dalyviiai gali patirti muziką, giliau pajausti save. 5. Aktyvus muzikos klausymasis su kvėpavimo, meditacijos ir relaksacijos elementais: veiklos pritaikytos vaikų amžiui, muzikos klausymasis derinamas su kvėpavimo, meditacijos ar relaksacijos elementais. Gerinami vaikų savikontrolės ir savistabos įgūdžiai, mažinama kūno įtampa. 6. Refleksija ir įsivertinimas: atsižvelgiant į vaikų amžiaus ypatumus, kūrybiškai taikomos verbalinės ir neverbalinės formos. Vaikai mokosi reflektuoti, kas įvyko užsiėmimo metu, kaip jie jautėsi, ką išmoko ir sužinojo apie save, savo elgesį, kaip jis jaučiasi grupėje. 7. Atsisveikinimo ritualas: užsiėmimo uždarymo ritualas padedantis išlaikyti užsiėmimo struktūrą, vaikams suteikiantis savikontrolės bei saugumo jausmą. Į