Loading…

ATVIRAS SAU - ATVIRAS TAU

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Relaksacijos, nusiraminimo ir kitų streso įveikos (valdymo) technikų mokymo
Skirta klasėms: 1kl., 2kl., 3kl., 4kl., 5kl., 6kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 90 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 18 - 25
Vieta: Alytus Jiezno g. 1
Savivaldybės: Alytaus miesto savivaldybė, Alytaus rajono savivaldybė,

Organizatorius

Jolita Kalėdienė
j.kalediene@gmail.com
867235592

Aprašymas


Lietuvos švietimo kontekste Mindfulness metodo taikymas nėra labai paplitęs, todėl siekiant geresnės mokinių savijautos šios programos svarba yra labai didelė. Mindfulness (lietuviškai – dėmesingu įsisąmoninimu) grįstas streso valdymo metodas buvo sukurtas 1979 m. amerikiečio Jon Kabat-Zinn, kuris daug metų tyrinėjo budistines praktikas ir jų poveikį emocinėms būsenoms, ypač stresui, taip pat žmogaus imuninei sistemai, ligų eigai. Šis metodas padeda gerinti pasitikėjimą savimi ir pasitenkinimą gyvenimu, taip pat skatinant išmokti labai natūraliai priimti kitus žmones tokiais, kokie jie yra. Siekiant įgyvendinti Geros savijautos programą, planuojamos šios grupinės mokinių veiklos, per įvairių rūšių praktikas ir terapijas, kurios vyks dviejose erdvėse, atitinkamai pagal mokinių grupės dydį. Pirmoje programos vykdymo vietoje yra rengtas penkių pojūčių kambarys kuriame yra minkšti krėslai, tinkama audio ir video aparatūra, įvairios sensorinės priemonės. Taip pat yra ir didesnė erdvė meditacijoms, relaksacijai, su papildomomis vestibiuliarinėmis ir sportinėmis įrangomis. Antroji programos vykdymo vieta – vaikų turinčių specialiųjų poreikių dienos centras. Čia yra dvi atskiros patalpos kuriose vyksta individualūs ir grupiniai užsiėmimai mokiniams su papildomomis sensorinėmis priemonėmis. Asmeninė – meditacija, joga, susikaupimo pratimai. Padedantys įsigilinti į save, atsikratyti įvairių baimių, taip pat ji galima ir grupiniuose užsiėmimuose, tai būtų - *Meditacija gulint *Meditacija sėdint *Jogos pratimai *Garso terapija – tylos klausymas, muzikos klausymas *Kvėpavimo pratimai Grupinė– tikslas, matyti save kaip asmenybę kitų žmonių grupėje. Mokėti įsilieti į kitų žmonių grupes. *Dailės terapija *Apkabinimo terapija *Prisilietimo galia Komandinė – kai vaikas save identifikuoja grupėje. *Team work pratimai. Bendrinė – kai mokiniai atlieka grupinę veiklą įsisąmoninę ir orientuoti į asmeninį tikslą. Emocijų valdymas Keramikos terapija Šviesos ir garso terapija