Loading…

Mokyklinio amžiaus vaikų streso įveikos įgūdžių lavinimas, remiantis įsisąmoninimo ir kognityvinės-elgesio terapijos (KET) metodikomis

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Socialinių emocinių įgūdžių ugdymo
Skirta klasėms: 1kl., 2kl., 3kl., 4kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 10 - 30
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės: Vilniaus miesto savivaldybė,

Organizatorius

Valdonė Navickaitė
valdone.nav@gmail.com
+37067013542

Aprašymas


Praktiniuose mokymuose bus naudojamos šios tyrimais patvirtintos metodikos: 1) Įsisąmoninimo psichologijos metodikos: a) savo minčių, emocijų, kūno pojūčių ir elgesio įsisąmoninimas, supratimas ir reflektavimas, b) dėmesio sukaupimo lavinimas naudojant meditacijos metodus, c) mokėjimas sustoti ir padaryti išminties pauzę, d) elgesio planavimas ir pasirinkimas, priklausomai nuo norimų pasekmių, e) įsisąmonintų judesių praktika, f) atjautos ir geranoriškumo praktikos. 2) Kognityvinės-elgesio terapijos metodikos: a) supratimas kaip susiję mintys, emocijos ir elgesys, b) savo mąstymo algoritmo stebėjimas, reflektavimas ir keitimas, c) mąstymo klaidų atpažinimas ir ištaisymas, d) emocijų reguliavimas naudojant: i) minčių keitimo metodikas, ii) kvėpavimo valdymo technikas iii) raumenų atpalaidavimo technikas, iv) autogeninės treniruotės metodikas ir v) atsako į emocijas valdymą. Visas mokymas vyks pritaikyta vaikų amžiui metodika, praktiškai, įtraukiant ir motyvuojant mokinius aktyviai dalyvauti. Bus nagrinėjami pavyzdžiai, kaip metodai, kurių mokomasi gali būti panaudoti įvairiose vaikų ir paauglių gyvenimo situacijose tiek mokykloje, tiek kasdieniniame gyvenime už mokyklos ribų. Jeigu klasėje bus mokinių su specialiaisiais poreikiais, metodikos bus pritaikytos ir jiems. Įsisąmoninimo psichologija ir kognityvine-elgesio terapija grįstų metodikų efektyvumas vaikams su įvairiais vystymosi bei psichikos-elgesio sutrikimais yra įrodytas moksliniais tyrimais (Linda Raffaele Mendez, 2016; . Kimberly Schonert-Reich, Robert W.Roeser, 2016). Kiekviena programos metodika bus mokoma gaunant grįžtamąjį ryšį iš mokinių ir siekiant gerų praktinių įgūdžių atsiradimo. Bus siekiama, kad kiekvienas mokinys, dalyvaujantis programoje gautų tiek žinių ir įgūdžių, kad galėtų visa tai pritaikyti praktinėse gyvenimo situacijose mokykloje, namuose ir kitur.