Loading…

Sveikas, saugus, aktyvus!

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Bendradarbiavimo bei darbo komandoje įgūdžių ugdymo
Skirta klasėms: 2kl., 3kl., 4kl.
Kaina mokiniui: 8 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 7 - 24
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės: Visose savivaldybėse,

Organizatorius

VŠĮ Mindify
info@mindify.lt
+37065915106

Aprašymas


Akivaizdu, kad pasaulinė COVID-19 pandemija sukėlė didžiausią pertrūkį švietimo sistemose per visą modernią jos istorijos raidą. Pasirodo pamokos, fizinio aktyvumo veiklos - gali vykti nepaisydamas klasių ar net valstybių sienų. Visas, prieš tai buvęs įprastas gyvenimas: ugdymasis, darbas, laisvalaikis, sportas, kultūriniai renginiai – persikėlė į internetą, o bendravimas – į socialinę erdvę. Šis nenumatytas ir staigus pokytis paveikė mokinių, tėvų, mokytojų, neformalaus vaikų ugdymo sąveikas ir vaidmenis ugdymo procese, ugdymo aplinką, turinį ir pobūdį. Šiuolaikiniai vaikai, dar vadinami „interneto amžiaus“, Z kartos, skaitmeninių technologijų vaikais, auga su kompiuteriais, internetu, interaktyviomis lentomis, mobiliaisiais telefonais, fotoaparatais, skaitmeninėmis knygomis. Įgyvendinant GS programą “Sveikas, saugus, aktyvus!” didelis dėmesys skiriamas individualiam ir grupiniam vaikų įtraukimui į veiklas, atsižvelgiant į „interneto amžiaus“ vaikų ypatumus. 1 veikla: darbas grupėse. Situacijų modeliavimas ir vaikų įtrauktis jas tyrinėti, kritiškai mąstyti, spręsti; 2 veikla: darbas mažose grupėse. Naudojantis šiuolaikinio vaiko poreikius atitinkančiomis pagalbinėmis priemonėmis vesti interaktyvias veiklas mažose grupėse, skatinant įsiklausymą, reflektavimą, pasitikėjimą savimi; 3 veikla: bendra veikla grupėje. Judesio terapija su kineziterapeute; 4 veikla: bendra veikla. Grupiniai ugdomieji žaidimai, kognityviniai, vaidmenų žaidimai, skatinantys įvairiapusį vaikų gebėjimų lavėjimą, ugdantys kūrybiškumą, spontaniškumą, lankstumą. Laukiami rezultatai: 1. sustiprinti socialiniai gebėjimai, atrastas džiaugsmas būti bendraamžių rate, užsiimant įvairiomis sveikatinimo veiklomis; 2. suaktyvintas noras mokytis; 3. emocinės ir fizinės sveikatos pagerėjimas; 4. gebėjimas atpažinti minčių seką, siekimas mąstyti pozityviai, įgyti įtaigos metodai nuteikiantys jaustis gerai kiekvieną dieną.