Loading…

Žaidžiu jogą - streso įveikos programa per jogą vaikams

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Relaksacijos, nusiraminimo ir kitų streso įveikos (valdymo) technikų mokymo
Skirta klasėms: 1kl., 2kl., 3kl., 4kl., 5kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 10 - 30
Vieta: Kitas adresas
Savivaldybės:

Organizatorius

Agnė Petkutė-Budrienė
ag.petkute@gmail.com
867548126

Aprašymas


Programos ,,Žaidžiu jogą" metu vaikai mokysis įvairių nusiraminimo, atsipalaidavimo, streso įveikos metodų žaismingu patyriminiu būdu. Psichoedukacinėje programos dalyje vaikai sužinos, kas yra stresas, kokios būna streso rūšys, kokia streso įtaka mūsų emcoinei ir fizinei savijautai, kokie būdai padeda stresą įveikti. Praktinius įgūdžius vaikai įgys patyriminio mokymosi metu - užsiėmimuose kuriama ir puoselėjama aplinka, kurioje vaikams leidžiama atsipalaiduoti ir išbandyti įvairius nusiraminimo metodus per judesį, kvėpavimą, nesudėtingus ir vaikams patrauklius atsipalaidavimo, susikaupimo, koncentracijos pratimus. Atliksime įvairius kvėpavimo pratimus, kūrybiškai pateiktas jogos pozas po vieną ir poroje, mindfulness atsipalaidavimo ir koncentracijos pratimus, todėl vaikai ne tik išmoks streso įveikos būdų, bet tuo pačiu gerins ištvermę, koordinaciją, lankstumą ir balansą bei didins dėmesingumą ir pasitikėjimą savimi. Programoje bus paliečiamos šios pagrindinės temos: Geras ir blogas stresas - kas jis ir kodėl jį jaučiame? Reakcijos į stresą: sustingti, kautis, bėgti. Kaip į stresą reaguoju aš? Kaip stresas veikia kūną, mintis ir jausmus? Streso įveika - kaip sau padėti? Kūnas be streso - jogos pratimai ir judesio žaidimai stresui įveikti Mintys be streso - dėmesingo įsisąmoninimo pratimai nusiraminimui ir susikaupimui Jausmai - kaip susidraugauti su stresu sustiprinant save ir susikuriant saugumą? Metodai: Psichoedukacija (teorinis supažindinimas su tema, paskaita, dėstymas); Jogos pozų praktikavimas; Porinė joga; Kvėpavimo, meditacijos ir dėmesio koncentracijos pratimai; Atsipalaidavimo pratimai; Judesio žaidimai; Refleksija.