Loading…

„Surask savo kelią“

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Bendradarbiavimo bei darbo komandoje įgūdžių ugdymo
Skirta klasėms: 9kl., 10kl., 11kl., 12kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 25 - 30
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės: Alytaus miesto savivaldybė, Alytaus rajono savivaldybė, Birštono savivaldybė, Druskininkų savivaldybė, Kauno rajono savivaldybė, Lazdijų rajono savivaldybė, Marijampolės savivaldybė, Prienų rajono savivaldybė, Šalčininkų rajono savivaldybė, Trakų rajono savivaldybė, Varėnos rajono savivaldybė, Vilniaus miesto savivaldybė, Vilniaus rajono savivaldybė,

Organizatorius

Alma Šikšnelytė
a.siksnelyte@gmail.com
+37061496339

Aprašymas


Geros savijautos programa „Surask savo kelią“ parengta, atsižvelgiant į mokslinių tyrimų išvadas dėl nuotolinio mokymo pasekmių vaikų ir jaunimo fizinei ir psichikos sveikatai, saugumui ir mokymosi sėkmei užtikrinti. Taip pat dėl nuotolinio mokymosi būdo prastėja akademiniai pasiekimai, išryškėjo žema mokymosi motyvacija. Remiantis PISA tyrimu, kurio metu Lietuvoje buvo apklausta per 6,5 tūkst. moksleivių, kiek jie pasitiki savimi, kiek gali įveikti nesėkmes ir baimes. Tyrimo ataskaita atskleidė, kad moksleiviams trūksta susietumo, bendrystės jausmo, emocinio stabilumo. Didelė dalis moksleivių nepažįsta savęs, nesupranta savo emocijų. Taip pat jiems trūksta kūrybiškumo gebėjimų. Mažas įsitraukimas į savPrograma susideda iš 7 dalių. I-oji „Savęs pažinimas“, kur praktinių užduočių pagalba, padėti mokiniams suprasti, kaip savęs pažinimo metodai gali padėti rasti atsakymus į jiems aktualius klausimus; II-oji „Pasitikėjimo savimi stiprinimas“, kur užsiėmimo metu sudaryti dalyviams sąlygas išbandyti bent 3 pasitikėjimo savimi stiprinimo būdus/metodus ir paskatinti šiais būdais naudotis kasdieniniame gyvenime; III-oji „Motyvacija“, kur sudaryti sąlygas mokiniams išbandyti bent 2 skirtingus savęs motyvavimo būdus; IV-oji „Mano indėlis į savo gerovės kūrimą“, kur Praktinių užduočių pagalba, įrodyti mokiniams planavimo ir tikslų kėlimo svarbą rezultatams; V-oji „Stresas ir jo valdymas“, kur praktiškai supažindinti su streso valdymo technikomis; VI-oji „Darbas grupėje“, kur užduočių pagalba, padėti mokiniams atrasti asmeninius resursus ir jų panaudojimo grupiniame darbe galimybes.; VII-oji „Refleksija“, kur bus aptarti asmeniniai pokyčiai po geros savijautos programos. Laukiami rezultatai: 1.Moksleiviai geriau pažins save; 2. išmoks labiau pasitikėti savimi; 3. Išmoks priimti sprendimus, įveikti baimę. 4. išmoks priimti kritiką ir reaguoti į ją (taip pat reikia išmokti ir išsakyti kritiką); 5. mokytis reikšti savo nuomonę; 6. mokysis dirbti komandoje ir bendradarbiauti.