Loading…

Vaikų emocinės savijautos bei psichikos sveikatos gerinimas panaudojant muzikos terapijos metodus

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Relaksacijos, nusiraminimo ir kitų streso įveikos (valdymo) technikų mokymo
Skirta klasėms: 1kl., 2kl., 3kl., 4kl., 5kl., 6kl., 7kl., 8kl., 9kl., 10kl., 11kl., 12kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 8 - 30
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės: Visose savivaldybėse,

Organizatorius

Viešoji įstaiga „Socialinės partnerystės centras“
a.asidla@gmail.com
+37068380858

Aprašymas


1. Aktyviosios muzikos terapijoje vaikai patys kurs, atkurs arba improvizuos muziką. Terapijos metu bus naudojami įvairūs tradiciniai ir netradiciniai egzotinių šalių muzikos instrumentai, kuriais grojant nėra būtinas muzikinis pasirengimas, taip pat bus naudojamas balsas, kūno perkusija. Terapeutas galės pasiūlyti instrumentus, kūrinį, stilių ar gaires improvizacijai, tačiau vaikas pats galės rinktis pagal savo muzikinį skonį ar poreikį. Veiklose bus instrumentinis arba vokalinis muzikos atlikimas; laisvas arba teminis muzikos improvizavimas; dainų, instrumentinių kompozicijų kūrimas; muzikiniai terapiniai žaidimai. 2. Receptyviosios muzikos terapijoje bus įvairūs muzikos klausymosi variantai, nes muzika sužadina asmens vidinio gyvenimo pozityvius ir negatyvius jausmus, mintis, kurios dažniausiai susijusios su dabarties situacijomis ar prisiminimais, su asmenimis, kuriuos vaikas susieja su klausoma muzika. Kaip teigia H. Deckeris-Voigt’as (2003), klausoma muzika gali turėti tam tikrų savybių, atitinkančių charakterį. Asmenybę sudaro bruožų mišinys – nėra vieno dominuojančio charakterio bruožo, o kai kurie bruožai dominuoja labiau. Veiklų metu muzikos klausymasis gali padėti išryškinti tiek vyraujančias, tiek dar neatrastas vaiko asmenybės puses, kitokio savęs pažinimą ir sėkmingesnio elgesio būdus. Tai padės atgauti pusiausvyrą, ypač suvokus, kad tam tikras charakterio ypatumas, emocija ar požiūris tapo toks dominuojantis, kad kelia problemų. 3. Veiklų metu su vaikais bus vedami terapiniai pokalbiai apie asociacijas, emocijas ir jų ryšius ir tai padės sutelkti vaikus dėl muzikos poveikio patirtus išgyvenimus, dirbti su savo jausmais, gauti naujų įžvalgų ir suvokti save naujoje perspektyvoje. Veiklose vyks muzikos klausymasis pagal pateiktą temą, nuostatą; muzikos klausymasis ir laisvas asocijavimas; valdomų muzikinių vaizdinių kūrimas; muzikinė relaksacija ir stimuliacija; vibroakustinė muzikos terapija ir kt.