Loading…

Vaikų emocinės savijautos bei psichikos sveikatos gerinimas panaudojant pasakų terapijos metodus

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Relaksacijos, nusiraminimo ir kitų streso įveikos (valdymo) technikų mokymo
Skirta klasėms: 1kl., 2kl., 3kl., 4kl., 5kl., 6kl., 7kl., 8kl., 9kl., 10kl., 11kl., 12kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 8 - 30
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės: Visose savivaldybėse,

Organizatorius

Viešoji įstaiga „Socialinės partnerystės centras“
a.asidla@gmail.com
+37068380858

Aprašymas


Pasaka - ne tik pramoga, vedanti žmogų į stebuklingą svajonių ir fantazijų šalį. Pramoginė pasakos funkcija yra tik viena iš daugelio. Pasaka taip pat yra ištikimas draugas ir išmintingas pedagogas. Pasaka ugdo charakterį ir padeda žmogui suprasti, kas yra gerai, o kas blogai. Pasakos pasakoja apie pasaulio įvairovę, apie žmonių veiksmus, kur tikrovę papildo magiškos galimybės ir stebuklai. Pasakos prisideda prie stebėjimo ugdymo, gebėjimo užjausti ir palaikyti. Netgi trumpiausios pasakos vaizdžiai ir vaizdingai parodo veiksmų, poelgių pasekmes, moko vaikus atsakomybės priimant sprendimus, paaiškina vaikams mūsų sudėtingo pasaulio įvykius ir reiškinius. Pasakos atspindi kultūros, kuriai jos priklauso, turinį ir formuoja kultūrinę elgesio prasmę. Vaikai pasakoja istorijas, kad galėtų bendrauti su tėvais, draugais, mokytojais, netiesiogiai reikšti prasmingą turinį, kai tiesioginė išraiška kelia pavojų vaikui. Taigi, pasakų terapija apims tiek teorines tiek praktines veiklas: 1. Pasakų terapijos samprata; pasakų terapijos pagrindinė veikimo vieta- vertybių sistema; pasakų terapijos tikslai; pasakų terapijos principai. 2. Pasakų terapijos panaudojimas korekciniais tikslais. Pagrindinės korekcinės priemonės ir metodai; galimybės ir pranašumai lyginant su kitomis korekcinėmis priemonėmis; pagrindinės pasakų terapijos korekcinės užduotys. 3. Pasakų terapija dirbant su vaikais. Supratimas apie pasakų terapiją; pasakos panaudojimas dirbant su vaikais, pagrindiniai tikslai dirbant grupėje; Privalumai pasakų terapijos dirbant su vaikais; vaikų grupė kaip atspindys pagrindinių nuotaikų ir tendencijų visuomenėje; atgalinio ryšio įtaka ir svarba; savęs atsivėrimo ir savęs pažinimas grupėje; savęs identifikavimo problemų sprendimas ir saviraiška grupėje. 4. Praktinis patyriminis užsiėmimas. Pažintis su pasaka arba Praktinis patyriminis užsiėmimas panaudojant pasaką ir smėlio dėžę. Smėlio terapija naudojamas smėlis, vanduo ir įvairios smulkios figūros.