Loading…

Vaikų emocinės savijautos bei psichikos sveikatos gerinimas panaudojant neuroedukacinius metodus

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Socialinių emocinių įgūdžių ugdymo
Skirta klasėms: 1kl., 2kl., 3kl., 4kl., 5kl., 6kl., 7kl., 8kl., 9kl., 10kl., 11kl., 12kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 8 -
Vieta: Širvintos Kalnalaukio g. 9 Kalnalaukio g. 9,Širvintos Kalnalaukio g. 9 Kalnalaukio g. 9,Širvintos Kalnalaukio g. 9 Kalnalaukio g. 9
Savivaldybės: Visose savivaldybėse,

Organizatorius

Viešoji įstaiga „Socialinės partnerystės centras“
a.asidla@gmail.com
+37068380858

Aprašymas


I Etapas. Grupinis supažindinimas su neuroedukacija, NEM metodų pristatymas, pristatant veiklą, kuri bus vykdoma mokymų metu. II Etapas. Neuroedukacijos sesijos. 1 seminaras - Praktinė dalis emocinio intelekto ugdymui, kurio metu mokoma atpažinti emocijas stimuliuojant emocinę atmintį, ugdomas pasitikėjimas savimi, mokoma įveikti neigiamas emocijas, vystomas jautrumas, „vidinė klausa“, atsikratoma neigiamų emocijų ir skaudžių prisiminimų 2 seminaras - Praktinė dalis užsiimant socialiniu intelektu, kurio metu mokoma įsiklausyti į save, intuityviai rinkitės emocijas ir jausmus, mokoma laikytis taisyklių ir sakyti komplimentus, sukurti vaizduotę, intuiciją ir kūrybiškumą. 3 seminaras. Praktinės pratybos dvasiniam intelektui ugdyti, kurio metu siekiama padėti įsisavinti ir įsisąmoninti šeimos perduotas asmenines vertybes, vystyti vaizduotę, stiprinti pasitikėjimą savimi, atskleisti dvasingumą ir kūrybiškumą, vidines natūralias galias, palengvinti požiūrio pokyčius ir mąstymo pritaikymą. 4 seminaras - Praktinė dalis užsiėmimų asmeninėms, bendravimo, kūrybiškumo kompetencijoms ugdyti, kurio metu siekiama geriau suprasti save, kitus ir aplinką, saugiai reikšti neigiamus jausmus ar emocijas, atpažinti savo mintis, emocijas ir jausmus, turėti galimybę pakeisti elgesį ir mąstymą, išreikšti emocijas ir geriau jas suprasti, transformuoti ir pakeisti emocinę būseną iš nepalankios į norimą, lavinti bendravimo įgūdžius. III ETAPAS Seminarų rezultatų pristatymas. Mokymai baigiami kaip įvadiniame susitikime ratu, naudojant asociatyvias metaforines korteles. Kiekvienas dalyvis išsirenka kortelę ir pasakoja, kaip šiuo metu jaučiasi. Vyksta diskusija. IV ETAPAS Vertinimas Dalyviams išdalijama anketa, kurioje jie rašo, kaip jaučiasi šiuo metu, kas pasikeitė jų gyvenime, ką įgyvendino, ko ne, ką pritaikė realiame gyvenime. Tai leidžia išmatuoti pokyčius palyginant pirmojo ir paskutinio užsiėmimo metu aprašytus jausmus ir situacijas.