Loading…

Bendravimas ir bendradarbiavimas socialinėse situacijose

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Bendradarbiavimo bei darbo komandoje įgūdžių ugdymo
Skirta klasėms: 9kl., 10kl., 11kl., 12kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 24 - 30
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės: Elektrėnų savivaldybė, Trakų rajono savivaldybė, Vilniaus miesto savivaldybė, Vilniaus rajono savivaldybė,

Organizatorius

Trakų švietimo centras
centras.trakai@gmail.com
852855413

Aprašymas


1. Trumpai apie tai, kas lemia, kaip mes bendraujame vieni su kitais: nuo elgesį reguliuojančių taisyklių, t.y., etiketo, kuris keitėsi ir tebesikeičia istorijos eigoje iki bendravimo psichologijos ir asmenybės vystymosi dėsnių, kurie nesikeičia (bent jau taip greitai). Susipažinimas su grupe. (1 ak.val.) 2. Bendravimo pradžia: susipažinimas, pirmas įspūdis, įvaizdis ir nuostatos. Priėmimas kaip teigiama nuostata į save ir kitus. Pratimai ir praktikos. (1 ak.val.) 3. Komunikacija kaip informacijos perdavimas. Grįžtamojo ryšio svarba informacijos sklaidoje. Kaip suprantamas grįžtamasis ryšys bendravimo psichologijoje. Pratimai ir praktikos. (1 ak.val.) 4. Klausymas ir aktyvus klausymas. Pratimai ir praktikos. (1 ak.val.) 5. Klausimai ir jų naudojimas įvairiais tikslais. Smalsumas, domėjimasis ir priėmimas klausiant ir išgirstant. Tam tikros klausimų rūšys ir grupės. Pratimai ir praktikos. (1 ak.val.) 6. Teiginiai, kuriais siunčiame įvairias žinutes - išsakome savo nuomonę, kilusias mintis ar idėjas, pasakome apie savo savijautą ir pan. Šių teiginių tam tikros rūšys ir grupės. Pratimai ir praktikos. (1 ak.val.) 7. Dialogas ir “dialogiškas” bendravimas - tarsi audinys iš daugelio gijų, kurios yra visų dalyvių klausimai ir teiginiai, tarsi “apkraštuoti” klausymosi, priėmimo ir išgirstos minties pratęsimo. Nėra šio “apkraštavimo” - nėra ir dialogo ar tvaraus audinio, tik pasklidos gijos ;(… Kaip pratęsti kito mintį jos “nenukertant” ir nenuvertinant? Kaip elgtis pajutus, kad dalis grupės dalyvių “nebeaudžia dialogo”, o “mėto pasklidas gijas”? Pratimai ir praktikos. (1 ak.val.) 8. Kai dialogas tampa sunkus…. Nors konstruktyvus bendraviams yra gera konfliktų prevencijos priemonė, bet kartais konfliktiškos situacijos vistik neišvengiamai susiklosto. Konfliktiškos situacijos ir konfliktiški žmonės. Situacijų aptarimas ir pavyzdžiai. (1 ak.val.)