Loading…

Mokomės relaksacijos, nusiraminimo ir kitų streso įveikos (valdymo) technikų

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Relaksacijos, nusiraminimo ir kitų streso įveikos (valdymo) technikų mokymo
Skirta klasėms: 9kl., 10kl., 11kl., 12kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 15 - 30
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės: Elektrėnų savivaldybė, Trakų rajono savivaldybė, Vilniaus miesto savivaldybė, Vilniaus rajono savivaldybė,

Organizatorius

Trakų švietimo centras
centras.trakai@gmail.com
852855413

Aprašymas


Autogeninė treniruotė - gana populiari technika skirta bendrai relaksacijai, kraujo apytakos, miego ir bendros savijautos gerinimui. Autogeninė treniruotė – tai psichoterapijos metodas, tikslingais vaizdiniais, savitaiga per vegetacinę nervų sistemą daromas poveikis vidaus organams, visiškai atsipalaiduojama. Tai sveikų žmonių psichinės savireguliacijos metodas, be to, psichosomatinių sutrikimų, neurozių, toksikomanijų gydymo metodas. Geresni rezultatai stebimi ne iš karto po terapijos, o po tam tikro laiko. Pasaulyje autogeninės treniruotės metodas žinomas nuo 1932 m., kai jį aprašė vokiečių psichiatras Johanas Šulcas. Autogeninę treniruotę sudaro pratimai, kurie sąlygiškai skirstomi į dvi pakopas. Pirmosios pakopos pratimai moko savitaigos būdu atpalaiduoti raumenis, sukelti sau malonius sunkumo ir šilumos pojūčius galūnėse bei saulės rezginio srityje, taip pat pajusti vėsumą kaktoje. Įsisavinus pirmosios pakopos pratimus išmokstama savitaigos pagrindų ir kai kurių vegetacinės nervų sistemos reakcijų valdymo. Antrosios pakopos pratimai, atliekami taikant vizualizavimo technikas, leidžia „prisiliesti“ jau prie gilesnių pasąmoninių procesų. Autogeninės treniruotės mokoma tiek grupiniuose, tiek ir pavieniuose užsiėmimuose, vadovaujant psichologui arba psichoterapeutui. Pirmosios pakopos pratimų išmokstama per kelias savaites. Autogeninei treniruotei išmokti paprastai skiriama 8 užsiėmimai, kurie vyksta kartą per savaitę, tačiau rekomenduojamas savarankiškas praktikavimasis namuose. Kvėpavimo ir dėmesingumo pratimų kompleksas įgalina išmokti savo sąmonę padaryti neaktyvią ir atsipalaiduoti. Išmoktą metodiką galima taikyti tuomet, kai to reikia. Relaksacija itin svarbi, nes gyvenimo tempas didelis, žmonės negali atitrūkti mintimis nuo rūpesčių ir darbų. Autogeninės treniruotės metu bus grojama rami muzika, psichologas kalbės tam tikrą tekstą, kuris padės atpalaiduoti raumenis, sutelkti dėmesį į savo kūną.