Loading…

Streso ir emocijų valdymas įtampos situacijose

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Relaksacijos, nusiraminimo ir kitų streso įveikos (valdymo) technikų mokymo
Skirta klasėms: 10kl., 11kl., 12kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 20 - 30
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės: Elektrėnų savivaldybė, Trakų rajono savivaldybė, Vilniaus miesto savivaldybė, Vilniaus rajono savivaldybė,

Organizatorius

Trakų švietimo centras
centras.trakai@gmail.com
852855413

Aprašymas


1 dalis (4 ak. val.) ·Kas yra ir kas nėra psichologinis atsparumas; jo komponentai ir dimensijos. ·Asmeninio atsparumo stiprinimo modelis: kas ir kaip jį padeda stiprinti. ·Elgesio įpročiai bei schemos ir pasitikėjimas savimi. ·Mąstymo įpročiai ir pasitikėjimas savimi. Adaptyvūs ir neadaptyvūs įsitikinimai apie save ir jų korekcija. ·Praktikos ir pratimai, tiesiogiai orientuoti į pasitikėjimo savimi didinimą. ·Kas dar yra svarbu siekiant būti atspariu ir neturėti problemų dėl pasitikėjimo savimi trūkumo? XXI a. psichologijos mokslo išvados: sąmoningumas bei atjauta yra naudingi ir asmeninei psichohigienai. 2 dalis (4 ak. val.) ·Psichologinio atsparumo stiprinimui - sąmoningumo ugdymas (mindfulness): pasaulėžiūra, nuostatos ir praktinis pritaikymas. ·Pastabumas sau (savistaba, atida) ir savęs priėmimas kaip pamatas saviugdai. Praktikos ir pratimai. ·Savikritiškumas ir nuolatinis dalykų vertinimas kaip evoliucijos duota ir kultūros pastiprinta funkcija. Padidinto jos naudojimo naudos ir nenaudos. Būdai, kaip išmokti adaptyviai naudotis vertinimu. ·Impulsų valdymas - ne tik kaip būdas tvarkytis su nepageidaujamais įpročiais, bet ir kaip būdas stiprinant pasitikėjimą savimi. ·Atjauta ir empatija. Atjauta sau ir kitiems kaip įprotis, gerinantis savijautą ir adpatyvumą. Mąstymo įpročiai, būdingi praktikuojantiems atjautą kasdieniame gyvenime: kaip mąstyti yra sveikiau? Trumpas klausimynas. ·Atjauta grįsto gyvenimo mokymų programų siūlomos praktikos ir pratimai - 1) skirti šio įpročio susikūrimui, ir 2) skirti tam tikrų sunkumų įveikimui. Veiklas galima atskirti į dvi dalis, ir mokymus organizuoti per dvi dienas (su keleto dienų tarpu arba be tokio tarpo).