Loading…

Pasimatuok draugystę

Renginių data ir laikas

Renginys nebeaktyvus

Renginio informacija

Sritis: Bendradarbiavimo bei darbo komandoje įgūdžių ugdymo
Skirta klasėms: 7kl., 8kl., 9kl., 10kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 15 - 30
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės: Klaipėdos miesto savivaldybė, Klaipėdos rajono savivaldybė,

Organizatorius

Organizacijų valdymo agentūra
vsoblinskas@gmail.com
+37069877935

Aprašymas


Programoje veiklos suskirstytos į tris dalis: savęs pažinimo, kitų pažinimo ir bendradarbiavimo. Savęs pažinimo dalyje paaugliai skatinami pastebėti savo jausmus ir poreikius bei juos į įvardinti.  Šiam tikslui pasiekti naudojamos tokios veiklos, kaip savo stiprių ir silpnybių įvardinimas, naudojantis pateiktomis kortelėmis, jausmų įvardinimas, pasitelkiant spalvotus paveikslėlius. Taip pat šioje dalyje ugdomas gebėjimas nusiraminti, naudojantis dėmesingumo pratimais, kurių metu nukreipiamas dėmesys nuo stresą keliančios situacijos į savo kūno pojūčius.  Kitų pažinimo dalyje ugdomas gebėjimas išklausyti kitą, nekaltinti bei suprasti kito jausmus. Taikomos tokie metodai, kaip Johari langas, kuris padeda tyrinėti kitų supratimą paties atžvilgiu ir šios informacijos atitikimą savęs supratimui. Metodo metu dalyviai lygina komandos narių išsakytas stiprybes ir silpnybes su tuo, ką jie žino apie save. Bendradarbiavimo dalyje naudojamos užduotys, kurios kelia iššūkį ir gali būti atliktos tik paauglių grupei bendradarbiaujant kartu. Šios užduotys moko pasirinkti tinkamą konfliktų sprendimo būdą. Užduotys, kurios taikomos programoje: sugalvoti, kaip pastatyti bokštą iš visų grupėje esančių batų ir įgyvendinti pasirinktą sprendimą; bendradarbiaujant sugalvoti, kaip kuo greičiau perduoti visiems komandos nariams kamuolį ir šį sprendimą įgyvendinti; naudojantis kitų komandos narių pagalba užrištomis akimis sudėti „Lego“ figūrą pagal pateiktą pavyzdį. Užduočių eigoje ir pabaigoje dalyviai skatinami reflektuoti patirtis tam, kad įgytas įžvalgas galėtų pritaikyti keičiant tarpusavio bendravimą.