Loading…

KOMANDIŠKUMO PAGRINDAI

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Bendradarbiavimo bei darbo komandoje įgūdžių ugdymo
Skirta klasėms: 7kl., 8kl., 9kl., 10kl., 11kl., 12kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 25 - 30
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės:

Organizatorius

MB "Tobulėjimo sprendimai"
agni.grigalauske@gmail.com
+37067730347

Aprašymas


Tai aktyvi programa susidedanti iš tikslingai parinktų komandinių užduočių skirtų stiprinti mokinių tarpasmeninį pasitikėjimą, tarpusavio bendravimą, situacijų sprendimą ir sprendimų priėmimą, tikslų išsikėlimą, ėmimąsi iniciatyvos, pasidalinimą vaidmenimis bei kt. Užsiėmimai vyksta tokia eiga: praktinis patyrimas - patirties aptarimas - naujo suvokimo atradimas. Galimų praktinių užduočių pavyzdžiai: a) Legokomas - aktyvi komunikacijos užduotis mokinių grupelėse, kurios tikslas kuo efektyviau perduoti informaciją savo komandoje pagal duotas lego kaladėles. b) Pasitikėjimo estafetė - tai nustatyto atstumo su įvairiomis kliūtimis įveikimas įveikimas einant vorele ir padedant vieni kitiems (lavina pasitikėjimą vienas kitų, paslaugumą, sustiprina bendrumo jausmą). c) Kamuoliuko perkėlimas - komandoje sugalvoti ir perkelti kamuoliuką iš vienos vietos į kitą su naudojant tik duotas priemonės (lavina komandinį problemų sprendimą ir sprendimų priėmimą). d) Specialiai pasiruošus sugalvoti ir nufilmuoti 10 min. filmuką nustatyta tema su duotomis kameromis ar mokinių turimais telefonais (lavina kūrybiškumą, bendro tikslo išsikėlimą, pasidalinimą veiklomis, planavimą ir kt.). e) Bokšto statyba - tai pagal nustatytus kriterijus komandoje pastatyti bokštą iš duotų priemonių, pvz. laikraščiai, lipnus popierius, žirklės (lavina tikslo išsikėlimą, problemų sprendimą, veiksmų planavimą ir darbų pasidalinimą). f) ... ir kitos įvairios, kurios parenkamos tikslingai atsižvelgus į konkrečios mokinių grupės poreikius. Programos nauda mokiniams: - padeda geriau suvokti komandinio darbo svarbą; - stiprina bendrumo, psitikėjimo jausmą; - gerina tarpusavio komunikaciją; - moko išsikelti bendrus tikslus ir pasidalinti veiklas; - drąsina spręsti kylančius iššūkius ir ieškoti bendrų spendimų; - didina iniciatyvumą ir norą padėti vieni kitiems.