Loading…

Bendradarbiavimo ir komandos įgūdžių formavimas 3-4 klasių moksleiviams

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Bendradarbiavimo bei darbo komandoje įgūdžių ugdymo
Skirta klasėms: 3kl., 4kl.
Kaina mokiniui: 15 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 15 - 30
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės:

Organizatorius

„Funkcinio judėjimo centras“
info@fmc.lt
8 605 48893

Aprašymas


1 susitikimas:Žaidimas,kuris leistų vaikams parodyti savo individualumą(Bingo,Kompasas).Pratimas „Klausausi tylos“.Vaikai mokosi įdėmiai klausytis tylos bei aplinkos garsų(Bulotaitė 2004).Grupės sutelktumo užsiėmimas. Vadovaujantis baziniu poreikiu esu grupės dalis (Betty Lou Bettner 1990).2 susitikimas:užsiėmimas skirtas supratimui,kaip žmonės skirtingai žiūri į pasaulį; kitas „Koks yra agresyvus elgesys?“ Teigiamos motyvacijos mokiniams, kad jie pakeistų savo bendravimo su kitais stilių, kūrimas. Parenkama terapinė pasaka, kurios tikslas-gerinti tarpusavio santykius su bendraamžiais(Чучлаева 2007), skirta lavinti pantomimą ir mimiką. Uužsiėmime dalyvauja kiekvienas mokinys. Aptariant kalbama ar lengviau perduoti žinią vienam žmogui ar grupei žmonių. „Ką aš sakau“ (Gailienė 1996). „Sakyk gerus palinkėjimus“ (Битянова 2008).3 susitikimas:Mokymasis teisingai reikšti pyktį ir susierzinimą. Animacinio filmuko peržiūra. Кунигель (2006). Filmukas „Katino Leopoldo kerštas“.Po peržiūros mokiniai kviečiami diskusijai vedančiajam užduodant klausimus.Mokiniai turi paskirstyti į dvi grupes: „Pavojingi pykčio reiškimo būdai“ ir „Saugūs pykčio, susierzinimo reiškimo būdai“.Mokiniai prašomi paaiškinti savo pasirinkimą, papildyti dviejų grupių sąrašus savo pvz. Galimų pykčio, susierzinimo pasireiškimo formų sąrašas: Pratimas „Stebuklinga frazė“ Rozenbergas (2000). Po kiekvieno žaidimo aptariami dalyvių jausmai. Diskusijos metu mokiniai gali padaryti išvadą, kad daug maloniau bendrauti be grubumo, pykčio, apmaudo, kai į pagalbą pasitelkiama „stebuklinga frazė“. 4 susitikimas. Užsiėmimai skirti klasės kolektyvo stiprinimui, organizuojamas darbas grupėse (Битянова, 2008). Siūlomos aktyvios užduotys, suteikiama galimybė mokiniams susitarti tarpusavyje, tinkamai bendrauti, suvokti gero bendravimo svarbą. Užsiėmimas „Pavojinga - saugu“ ir „Psichologinis teatras“ Кунигель (2006). Kiekviena veikla aptariama ir reflektuojama.