Loading…

Judu ir gerai jaučiuosi

Renginių data ir laikas

Nepasirinkta jokia data.
DĖMESIO! Norėdami atlikti rezervaciją į renginį,
turite prisijungti

Renginio informacija

Sritis: Bendradarbiavimo bei darbo komandoje įgūdžių ugdymo
Skirta klasėms: 1kl., 2kl., 3kl., 4kl.
Kaina mokiniui: 8 EUR
Renginio trukmė: 8 (ak. val.)
Galimas mokinių ir juos lydinčių asmenų skaičius vienoje teikiamoje paslaugoje: 10 - 24
Vieta: Mokykloje
Savivaldybės:

Organizatorius

Irma Kelpšienė
irma.kelpsiene@gmail.com
+37061672060

Aprašymas


Teikiamos programos veiklos yra aktyvios, grupinės arba komandinės, orientuotos į komunikavimo, socialinės, pažinimo ir kūrybiškumo kompetencijų ugdymą. Jos parinktos remiantis septynių metų stebėjimais ir tyrimais, įrodančiais teigiamą judėjimo ir žaidimų įtaką vaikų bendradarbiavimui ir komandiniam darbui. Grupėje vaikai įgalinti tartis, greitai priimti bendrus sprendimus, jausti komandos narius ir prisiimti asmeninę atsakomybę. „Surink vaivorykštę“ – judri, smagi, linksma veikla, kuri įrodo, kad grupėje dirbti greičiau ir smagiau. „Upė“ – grupinė veikla, kurios metu ypač svarbus susikaupimas, draugo pajautimas, tyla, bendravimas žvilgsniu. Jos metu tyloje reikia ieškoti bendrų sprendimų. „Grupės“ – aktyvi veikla, kurios metu negali likti nė vieno, nepriklausančio grupei. „Interaktyvi nuotrauka“ – ypač linksma, judri ir smagi fizinė veikla, reikalaujanti kolektyvinio kūrybiško požiūrio į užduoties atlikimą. Svarbu, kad kiekvienas surastų savo vietą ir neliktų nuošalyje. „Papasakok sakinį“ – grupinis žaidimas, kur svarbi asmeninė kiekvieno dalyvio atsakomybė. „Numušk kūgį“ – judri fizinė veikla, lavinanti smalsumą, pastabumą, orientaciją, „Kas pirmasis sugrįš?“ – žaidimas, kurio metu vaikai žaidžia ir patys to nenorėdami įsimena vertybių, emocijų, pavadinimus. Gebėjimas įvardinti savo emocinę būseną palengvina tarpusavio bendravimą. „Valdyk robotą“ – žaidimas mažomis grupelėmis, mokantis pasitikėti, išgirsi, įsiklausyti, vykdyti nurodymus ir instrukcijas. „Taip ir ne“ – kūno kalbą naudojanti judri veikla taikant interakcijos strategiją grupėje ugdo komunikavimo kompetenciją. „ Veno diagramos“ – judri veikla, skatinanti generuoti idėjas dirbant komandomis bei lavinanti pažinimo, socialinę ir bendravimo kompetencijas. „Bendras požymis“ – judrus žaidimas, skatinantis bendradarbiavimo kompetenciją. Veiklos organizuojamos taip, kad mokinio nedalyvavimas veikloje praktiškai neįmanomas.